A parte Leste de Sao Miguel concentra unha boa cantiade de miradoiros sobre a costa: Faros, cantís ou parques axardinados… Tamén destaca a lagoa das Furnas, o terceiro estratovolcán da illa, e sobre todo as suas fumarolas de gas volcánico.
La parte este de la isla de Sao Miguel concentra una gran cantidad de miradores sobre la costa: Faros, acantilados o parques ajardinados. También destaca la Lagoa de Furnas, el tercer estratovolcán de la isla, y sobre todo sus fumarolas de gas volcánico.
Xardins de Ponta SossegoNikon D7000. Tokina 11-16 f/2.8. 11mm 1/160s f/11 ISO160 |
Iniciamos o día nas termas da Caldeira Velha. Non se pode dicir que estean na parte leste da illa, pero quedaronnos atrás o día anterior. Hai varias pozas de temperaturas diferentes , no interior dun bosque tropical. Ao parecer, teñen bastante afluencia de xente, así que fumos a primeira hora, nada máis abrir o recinto. O que non esperabamos era poder disfrutar da auga nós sos durante máis dunha hora. Non sei se foi por ir en tempada baixa por ser cedo, ou pola choiva suave que caía aquel día, o feito é que disponer de estas fermosas lagoas de auga volcánica so pra un é un auténtico luxo. Sobre todo a terma da fervenza, que é preciosa. Cando marchamos, aquelo xa parecían as termas da Chabasqueira.
Iniciamos el día en las termas de Caldeira Velha. Que nos quedó por ver el día anterior. El visitante puede contemplar y bañarse en varias pozas a diferentes temperaturas dentro de un bosque tropical. Al parecer tienen bastante afluencia de gente, así que fuimos a primera hora, nada más abrir. Lo que no esperábamos era poder disfrutar del agua nosotros solos durante más de una hora. No sé si fue por ser temporada baja, por ser temprano, o por la suave lluvia que caía aquel día, el hecho es que poder bañarse sin nadie más en esas hermosas lagunas de agua volcánica fue un auténtico lujo. Sobre todo en la terma de la cascada, que es preciosa. Cuando marchamos, ya había llegado bastante gente y se parecía a las termas de Chavasqueira, en Ourense.
Caldeira Velha |
BQ Aquarius X.
Seguimos o percorrido pola fervenza da Ribeira dos Caldeiroes. Fermosa pero non nos chamou tanto a atención, por haber moitas en Galicia. Ten ao lado unha aldea restaurada
Seguimos el recorrido parando a ver la Cascada de Caldeiroes. Bonita pero no nos llamó tanto la atención, por haber muchas en Galicia.. Tiene al lado una hermosa aldea restaurada.
Ribeira dos Caldeiroes |
Nikon D7000. Tokina 11-16 f/2.8. 11mm 1/6s f/22 ISO100
Seguindo pola estrada pegada ao mar, chegamos ao faro do Arnel, no povo chamado Nordeste, xa na costa oriental da illa. Este elegante faro está situado baixo os cantís que forman paredes de pedra e vexetación, ao norte e ao sur do Arnel. Elevase poucos metros por enriba do mar, e para acceder hai que baixar por unha estrada moi empinada que non está en moi bo estado, así que mellor deixar o coche arriba e baixar a pe.
A vista dos cantís dende abaixo é impresionante, o faro ten moito encanto, con forma poliédrica e a torre no centro. De cor Vermella e branca. Xusto ao lado, embaixo mesmo dos cantía, hai un pequeño pobo de pescadores.
Circulando por la carretera pegada al mar, llegamos al faro del Arnel, en el pueblo llamado Nordeste, ya en la costa oriental de la isla. Este elegante faro está situado debajo de acantilados que forman paredes de piedra y vegetación, al norte y al sur del Arnel. Se eleva pocos metros por encima del nivel del mar, y para acceder hay que bajar por una carreterita muy empinada y en no muy buen estado, así que es mejor dejar el coche arriba y bajar a pie.
La vista de los acantilados desde abajo es impresionante. El faro tiene mucho encanto, con forma poliédrica con torre en medio. De color blanco y rojo. Justo al lado, debajo mismo de los acantilados, hay un pequeño pueblo de pescadores.
Faro do Arnel |
Nikon D7000. Nikkor 18-55 f/3.5. 26mm 1/320s f/11 ISO125
Cantís do Arnel |
Nikon D7000. Tokina 11-16 f/2.8. 11mm 1/160s f/10 ISO160
Vixia do Atlántico |
Nikon D7000. Tokina 11-16 f/2.8. 11mm 1/160s f/11 ISO160
Pobo baixo os cantís |
Nikon D7000. Tokina 11-16 f/2.8. 11mm 1/250s f/11 ISO160
Máis ao sur, pola estrada da costa aparecen os Miradoiros de Ponta Sossego e de Ponta Madrugada. Balcóns axardinados onde poder disfrutar da vista do mar… ou da vista da masa de nubes, según o tempo que faga ese día. A nós tocounos o segundo. Inda así, paga a pena a visita, porque a altura dos miradoiros é considerable. O que alcanzamos a ver dos acantilados era precioso.
Más al sur, por la misma carretera, aparecen los miradores de Ponta Sossego y Ponta Madrugada. Son balcones ajardinados desde donde se puede disfrutar de esplendidas vistas al mar… o de la masa de nubes, según el tiempo que haga ese día. A nosotros nos tocó lo segundo. Aun así, vale la pena la visita, porque la altura de los miradores es considerable, y lo que alcanzamos a ver de los acantilados era precioso.
Vista de Ponta Sossego |
Nikon D7000. Nikkor 18-55 f/3.5. 18mm 1/400s f/11 ISO160
Continuamos pola estrada que da a volta á illa sen facer paradas, pero admirando as paisaxes entre a brétema. Despois dun café en Povoaçao, chegamos ao povo de Furnas. É unha vila ben curiosa. No seu centro ten un parque no que emerxen augas ferventes e vapor volcánico. Vendo a imáxe dende o parking, co fume saindo da terra entre as casas para unirse coa névoa das montañas, parecía que iamos adentrarnos na vila do inferno.
Continuamos por la carretera que da la vuelta a la isla sin hacer paradas, pero admirando los paisajes y los pueblos entre la niebla. Despues de un café en Povoaçao, llegamos al pueblo de Furnas. Es una población muy curiosa. En su centro urbano hay un parque del que emergen aguas hirvientes y vapores volcánicos. Viendo la imagen desde el parking del humo saliendo de la tierra entre las casas, para unirse con la niebla en la montañas, parecía que íbamos a dar un paseo por el barrio del infierno.
Furnas |
Nikon D7000. Nikkor 18-55 f/3.5. 22mm 1/250s f/11 ISO160
Bairro do inferno |
Nikon D7000. Nikkor 18-55 f/3.5. 24mm 1/200s f/11 ISO160
Ao lado de Furnas, está o cráter do estratovolcán do mesmo nome. A caldeira, que está inundada, parece unha lagoa, xa que non ten unha cunca clara. Un paseo bordea o lago. Este cráter ten a peculiaridade respecto aos outros volcans da illa de ter os lodos volcánicos humeantes na súa beira. Hai unhas pasarelas para poder observar as fumarolas sen perigo.
Al lado de la localidad de Furnas, está el estratovolcán con el mismo nombre. Su caldera, que está inundada, parece un lago, ya que no tiene una cuenca definida. Hay un paseo que bordea todo el lago. Este cráter tiene la particularidad respecto de los otros volcanes de la isla de tener los lodos volcánicos en su orilla. Hay unas pasarelas para poder ver las fumarolas desde cerca sin peligro.
Fumarolas de Furnas |
Nikon D7000. Nikkor 18-55 f/3.5. 18mm 1/800s f/5.6 ISO160
Lagoa de Furnas |
Nikon D7000. Nikkor 85mm f/1.8. 85mm 1/3200s f/2.0 ISO160
Dende furnas sae un sendeiro que ascende ata o miradoiro do Pico de Ferro. Pero como se pode ir por carretera e queríamos chegar a cenar a ponta delgada, fumos en coche. Dende o balcón do Pico de Ferro un ten a sensación de sobrevoar e dominar toda a caldeira da lagoa de Furnas. Hai outro miradoiro na zona, o do Salto do Cavalo, que debe de ser espectacular, pero xa nin o intentamos porque as nubes estaban moi baixas.
Desde Furnas, hay un sendero que asciende hasta el mirador de Pico de Ferro. Como también se puede ir por carretera, preferimos ir en coche para no llegar tan tarde a Ponta Delgada.
Desde el balcón de Pico de Ferro uno tiene la sensación de sobrevolar y dominar toda la caldera de Furnas.
Hay otro mirador en la zona, el Salto do Cavalo. Debe de ser espectacular, poruqe estaá bastante alto, pero no intentamos subir porque las nubes estaban muy ancladas en las montañas.
A caldeira baixo os pes |
Nikon D7000. Tokina 11-16 f/2.8. 11mm 1/100s f/11 ISO160
Pico de FerroNikon D7000. Tokina 11-16 f/2.8. 14mm 1/80s f/11 ISO160Máis publicacións sobre Azores, aquí |